Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 22:46 0 kommentarer
+1
Bra jobbat Prova-på hänget!
Under maj & juni månad har Prova-på erbjudits vid fyra tisdagstillfällen. Senast ikväll med fyra ungdomar i åldern 10-14 år. Utöver tisdags prova-på har även fyra stycken fjärde klasser fått prova-på.
Totalt har över 100st (!) 10-14 åringar (samt flera föräldrar/pedagoger) fått pröva på att paddla kajak på Kanotklubben Glid denna sommar. Tack alla inblandade Kanotklubben Glidare som gjort det möjligt. Nu kommer vi att fortsatt erbjuda prova-på men lägga mer fokus på introträning för de som redan provat på med måltävling 30/8 i Sollentuna- läs mer här:-).
Är du medlem och vill bidra till prova-på och/eller introträning - hör av dig till Styrelsen - all hjälp är bra hjälp 🛶❤️.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies